Five More Personal Things

Aangezien ik nog niet zo lang aan het bloggen ben en jullie nog weinig van mij weten doe ik gewoon nog een ‘five personal things’ lijstje! Zo leren jullie mij steeds een beetje beter kennen. Okay, let’s start.. 

1. Ik begin vaak aan dingen, die ik dan uiteindelijk niet af maak. Als ik mijn kamer opruim krijg ik het geniale idee om meteen heel mijn kast opnieuw in te richten. Helaas vind ik dit idee vaak na een kwartiertje al niet zo geniaal meer en laat ik alles op de grond liggen…

2. Ik luister naar redelijk harde muziek. Ik noem maar eens wat bandjes die in mijn iTunes staan: Enter Shikari, Rise Against,  A Day To Remember, Linkin Park, Billy Talent, Volbeat, and many more. Mensen verwachten dat nooit bij mij, ik krijg altijd opmerkingen als ‘huh, dat zie je echt niet aan jou!’. Tsja..

3. Ik heb echt hele grote plannen. Ik zie mijzelf later in Amerika wonen, een geweldig goede baan hebben waar ik weinig hoef te werken maar wel erg veel verdien, dat mijn artikelen in bekende tijdschriften worden geplaatst, bekende tijdschriften en websites vechten om mijn foto’s te mogen publiceren en ik heel de wereld heb gezien voor mijn dertigste. Helaas heb ik totaal geen zin om ook maar iets te doen om zo succesvol te worden. Je hoort soms over mensen die al vanaf hun vijftiende een eigen bedrijf hebben, overal solliciteren en kei hard werken om geld te verdienen voor een wereldreis. Ja, zo iemand ben ik dus niet. Ik wil dat het mij allemaal aan komt waaien.

4. Alles aan Amerika vind ik helemaal geweldig. Hoe de mensen praten, de landschappen, de winkels, de tankstations, de wegen, de universiteiten, de veranda’s.. het hele cultuurtje. En niet alleen New York, Hollywood etc. nee echt alles. Al zo lang ik weet ben ik helemaal gek van Amerika. In de buurt van waar ik woon is een ‘Amerikaanse buurt’. Dit is een deel van een wijk waar alles in Amerikaanse stijl is gebouwd. Toen mijn vader of moeder mij en mijn zus vroeger ophaalde van de naschoolse opvang wilde ik altijd door die buurt naar huis rijden. Jep, zelfs toen al! Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee waarom ik alles zo geweldig vind aan Amerika, ik vind het gewoon.

5. Ik heb een hekel aan het uitpraten van een ruzie. Zeker bij mijn ouders of vriend. Vaak weet ik al niet eens meer waarom we ruzie hadden en waarom ik boos was. Ik ga gewoon slapen, word wakker, en dan moet van mij alles weer zijn als voor de ruzie. Met vriendinnen ligt dat trouwens anders, dan wil ik het zo snel mogelijk weer goed maken. Behalve wanneer ik denk dat het al-tijd van mijn kant moet komen, dan heb wil ik het ook niet meer uitpraten. Haha, lekker moeilijk. 

 

24 thoughts on “Five More Personal Things

  1. 1 en 3 zijn zooo herkenbaar! En muziek ook. Ik luister echt met liefde Mr Polska en Jebroer en Yellow Claw enzo, en dat verwachten mensen ook niet van mij hah :’)

  2. Leuk zeg! Ik had die muziekstijl inderdaad niet bij jou verwacht, haha. En Amerika trekt mij ook heel erg, ik wil zo graag nog een keer naar New York!

  3. Ben je al eens in Amerika geweest? Anders is het moeilijk om te weten of je het écht leuk vindt, denk ik, aangezien Amerika van tv natuurlijk niet hetzelfde is als het ‘echte’ amerika. Anders zou iedereen in Amsterdam altijd stoned zijn, haha. Het is wel een heerlijk land hoor, dus ik snap het wel. En ja, als je een grote carrière wilt, zul je er zelf voor moeten werken ;) (tenzij je geboren wordt als Paris Hilton)

  4. Wat een grappige feitjes! Ik ben wel helemaal anders dan jouw nummertje 3, niet dat ik mijn eigen bedrijf al heb ofzo hoor, maar ik werk wel hard om later een goeie baan te hebben (liefst ook op een geweldige locatie!)

  5. Leuk om te lezen zeg!
    Sommige punten zijn ook echt herkenbaar voor mij… Nummer 2 bijvoorbeeld en nummer 4 *zucht*!! Wil weer naar Amerika….

    X Charlot

  6. Haha zoooo herkenbaar allemaal! Je had m’n tweelingzusje kunnen zijn! Ik was vroeger echt helemaal alle-andere-landen-behalve-Nederland freak. Maar nu ik heb gezien hoe het echt is in andere landen besef ik wel dat zolang je hier niet gelukkig bent, je dat ergens anders ook niet wordt. Ik word er soms zo moe van dat iedereen altijd alles perfect uitgepraat wilt hebben. Het is bij mij idd hetzelfde. Pluk een roos, zet ‘m op je hoed, en dan is het morgen weer goed.

  7. Leuk om te lezen. en tja Amerika is dubbel in mijn ogen want ik hou van dat land en ben er graag, maar ik ze wel vaak erg hypocriet (ff lekker over 1 kam scheren) en dan tegelijk ook zo heerlijk dramatisch. Kortom een land met tegenstellingen.

Reageer

