My Nails are Growing!

Herinneren jullie je nog dat ik vertelde dat ik hard mijn best ging doen mooiere nagels te krijgen? Nee? Dan kan je dit artikel even teruglezen. Ja en ben je benieuwd? Dan kan je gauw kijken naar de resultaten tot nu toe! Het gaat de goede kant op..

Een paar weken geleden waren mijn nagels echt een ramp. De huid om mijn nagels was heel droog en mijn nagels zelf klapten de hele tijd om, scheurden in en braken af. Ik vertelde dat ik elke dag mijn handen in een badje van warme amandelolie ging doen en een paar keer per week mijn handen zou scrubben. Dit heb ik dus ook echt gedaan! Als extraatje heb ik elke dag mijn nagelriemen nog even goed ingesmeerd met Lemony flutter (wat een wonderspul…).

Dit waren mijn nagels toen ik begon met het grondig verzorgen. Ze waren echt gigantisch broos en kort. Ik vond het heel moeilijk om ze niet elke dag te lakken, om de lelijkheid te verbergen. Ik heb sowieso vrij kleine vierkante nagels. Ik krijg best vaak complimentjes dat mensen het mooi vinden en dat mijn randjes zo wit zijn, maar ik vind het zelf verschrikkelijk. Vandaar dat ik ze lang wilde laten groeien!

Dit waren mijn nagels na ik denk ongeveer twee weken. Mijn nagels zagen er in ieder geval al een stuk gezonder uit. Minder witte vlekken en ook al iets langer.

En tada, dit zijn mijn nagels nu! Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik een beetje vals gespeeld heb. Ik ben een echt nagellak meisje en lak dus erg graag mijn nagels. Dus dat heb ik de afgelopen twee weken ook vaak gedaan.. Dit merk ik zelf heel erg aan de kleur van mijn nagels. Ook als ik een basecoat gebruik, worden de randjes onder mijn witte randje wat donkerder, not so pretty! Dus het liefst lak ik ze gelijk weer.

Ze zijn wel al een flink stuk gegroeid! Maar helaas (zoals jullie misschien wel zien) is mijn wijsvinger ook weer afgebroken. Gelukkig maar een klein stuk, maar toch jammer. Mijn nagelriemen zien er niet super goed uit, dat komt omdat ik in Londen geen amandelolie en scrub bij mij had. Maar vanaf nu verzorg ik ze weer beter hoor.

Mijn nageltjes zijn nog niet waar ik ze wil hebben, maar ik kan wel concluderen dat deze behandeling werkt! Mijn nagels zijn echt sterker en breken veel minder snel. Ik hou jullie op de hoogte.

Hebben jullie nog meer tips voor lange sterke nagels? 

15 thoughts on “My Nails are Growing!

  1. Mooi hoor!! :)
    Ik kan zelf helemaal niet tegen lange nagels, ik knip ze altijd af!!
    Vind lange nagels om te zien bij anderen wel heel erg mooi, maar dan moeten ze wel mooi verzorgd zijn.
    Niets is viezer dan gelige nagels met vies eronder :p

    Fijne zondag!
    X Charlot

  2. Moooi!
    Ik heb ook altijd hele slappe nagels, die steeds afscheuren.
    Komt omdat ik ze vroeger beet.
    Voor mij help het heel erg om ze gewoon te lakken,
    want ik wil de nagellak niet verpesten dus ga ik ook minder aan mijn nagels zitten.
    Ook zijn ze dan iets sterker door de lak.

  3. Ze zien er nu echt goed uit zeg! Ik moet mijn nagels eigenlijk ook even drastisch goed verzorgen, want ze zijn echt een beetje verpest door glitternagellak en alles haha :’) Achja, I’ve got Trind en dat werkt voor mij als ’n tierelier :D

  4. Mooi, wat zijn je randjes wit! Ik heb jarenlang gebeten en die van mij zien er nu niet meer zo mooi uit helaas. Als je ze nóg witter wilt laten lijken: Herome Whitening lak, echt een aanrader.

  5. Wat mijn life saver is geweest tegen brose en breekbare lelijke nagels is de rode versie van de nagelverharder van Herome. Mijn nagels zijn dikker en steviger en langer dan ooit. Ik gebruikte het spulletje dan wel ook onder mijn nagel zodra er weer een tip te zien was zodat de nagel van boven en onder een behandeling krijgt. Zo’n kuurtje ziet er trouwens wel heerlijk uit.

  6. wauw ziet er echt heel goed uit, mijn nagels zijn ook en ramp en scheuren super snel. Ik denk dat ik dit ook maar eens ga proberen!

  7. Inspirerend om te zien, ik heb hetzelfde probleem! Lemonly flutter gebruik ik regelmatig, en ben nu bezig met zo’n nail hardener kuur. Hoop dat het wat uitvalt! Goede tip van die amandelolie!

Reageer

