Time to Spam; Who are YOU?

Ik heb er in de afgelopen twee maanden een hoop nieuwe volgers bij gekregen (YAY!). Aangezien ik een tijd geleden al voor school af en toe een blogpost plaatste, had ik al ongeveer 24 volgers via Bloglovin en een stuk of 10 volgers via WordPress. Ik heb inmiddels al bijna 70 volgers via Bloglovin en al 30 volgers via WordPress! Heel erg bedankt dat jullie mij volgen!!

Jullie leren mij steeds beter kennen, maar ik ken jullie nog niet allemaal. Daarom geef ik jullie de kans om in een reactie iets over jezelf en je eigen blog of Youtube kanaal, of what ever te vertellen, oh en als je wilt kun je ook vertellen waarom je mij volgt! Dat lijkt me heel leuk om te horen. Dus, TIME TO SPAM!

Ik ga sowieso bij jullie allemaal een kijkje nemen op jullie persoonlijke sites. 

Nou, genoeg gepraat, go go go go met je spam! 

42 thoughts on “Time to Spam; Who are YOU?

  1. Ah leuk dat je dit doet! Ik volg jou omdat je heel leuk schrijft en omdat ik je foto’s prachtig vind!
    Hmm en over mijn blog weet ik niet echt wat ik kan vertellen, ik heb niet echt een vast onderwerp. Ik was in eerste instantie een blog begonnen met een vriend en toen ging het vooral over mode, maar ondertussen blog ik alleen en is het meer een persoonlijke blog geworden :)

  2. Wat een leuk artikel! Nou ik ben net begonnen met bloggen, en voor dat ik mijn blog begon volgde ik gewoon elke ochtend een aantal bloggers, waaronder jouw blog. Ik vind het leuk om te lezen en het is interessant.

    Mijn blog heeft niet bepaald een onderwerp. Its all happening in my life. Ik blog over fashion/beauty/lifestyle en alles wat ik verder interessant vind. (:

  3. Ik heb een tijdje geleden je blog ontdekt en ik volg je sindsdien elke dag. Ik vind je onderwerpen erg leuk en je schrijfstijl spreekt me aan!
    Mijn blog – LifestyleLou – is een persoonlijke lifestyleblog waar ik alles behandel wat ik leuk vind en mij interesseert. Van interieur kiekjes tot rampzalige hardloop verhalen: alles komt voorbij!

  4. Mijn blog is by-yara.nl, een personal lifestyle blog zoals ik het noem. ^^ Je vindt er blogposts over mijn leven en de dingen die ik meemaak. Buiten dat vind je er ook lekkere recepten en fashionposts!

  5. Ah leuk! Ik volg je omdat ik vind dat je originele blogposts hebt en het heerlijk wegleest! Ik hou van zulke lifestyle blogs! :D Zelf heb ik ook een blog, maar da’s een gezellig rommeltje bij elkaar. Het heet http://www.alaesmay.nl en ik ben er heel trots op hihi! Het is echt mijn kindje. Met van alles wat. Over mij, over beauty, fashion, food, echt ALLES!

  6. Wat leuk dat je dit doet. Ik ben op jouw blog gekomen via weer andere blogs die ik volg. Soms kijk ik bij de reacties en zie welke artikelen of blogs andere meiden hebben en dan spiek ik even op hun site en bij jou ben ik blijven hangen. Je schrijft erg leuk en je hebt mooie duidelijke foto’s.

    Mijn blog http://yazylicious.nl gaat voornamelijk over beauty en af en toe over mijzelf of wat ik in de keuken maak ;-)

  7. Leuk! Ik volg je, omdat je je heel leuk schrijft en mooie en duidelijke foto’s maakt. :) Dat vind ik heel belangrijk! En de inhoud van je blogposts vind ik ook heel interessant!

    Mijn website is http://www.pinkgraphics.nl en deze ben ik een paar jaar geleden begonnen, maar ik deed er eigenlijk nooit veel mee. Eigenlijk gewoon bijna niets.
    Aan het einde van vorige maand besloot ik om PinkGraphics weer op te pakken en gewoon te schrijven over alles wat ik leuk vind. Dit doe ik nu samen met een vriendin, Lieke. Wij hebben beide een beetje een andere schrijfstijl en een andere manier van foto’s maken, en dat zorgt voor variatie en variatie is leuk! Ik schrijf vooral heel graag over beauty en Lieke schrijft graag reviews over boeken. Maar dat niet alleen, we schrijven eigenlijk over van alles. Er staan nog niet heel veel artikelen online, omdat we pas vorige maand zijn begonnen… maar dat komt vanzelf! :)

  8. Altijd leuk als je een keertje mag spammen :)
    Mijn blog is http://www.cestquilafille.be en het weerspiegelt wie ik ben. Je vindt er een beetje beauty en fashion, receptjes, verslagjes van reizen en dingen die ik doe, af en toe een diy en leuke plekjes in mijn favoriete stad Gent of andere leuke plekken waar ik graag ga… Zeker eens gaan kijken!

    • Oh, en ik volg je nog niet zo lang, maar de mooie foto’s spraken mij aan en de variatie in onderwerpen :) En je schrijft leuk!

  9. Ik denk dat me url al genoeg zegt waarover m’n bloggie gaat :)
    Ik vin het altijd zo leuk om je verhalen te lezen, om een kijkje te nemen in iemands anders leven waarom die zo motiverend dingen doet, ilike!

    Liefs

  10. Wat leuk dat je ons de gelegenheid geeft om eens ongegeneerd te spammen :)
    Mijn blog kun je vinden op http://www.cravingpages.nl Daar deel ik mijn passie voor boeken (voornamelijk jongeren-boeken) met ieder die het horen wil.
    Er komt van alles voorbij wat maar met boeken te maken heeft; recensies natuurlijk, maar ook TAGS, boekennieuws, video’s, winacties en nog veel meer! Ik zou het superleuk vinden als jullie een kijkje komen nemen :)

  11. Wat leuk!! Ik gebruik dit soort blogjes altijd om nieuwe blogs te ontkennen.

    Ik heb een persoonlijke blog (http://jesdiny.blogspot.com) waar ik schrijf over alles wat ik mee maak, leuk vind of waar ik zin in heb. Je leest er veel over reizen, fashion, beauty en een gezonde levensstijl. Maar eigenlijk komt er gewoon van alles wat voorbij!

  12. Nou ja je kent mij in real life. Klasgenootjes in de minor fotojournalistiek. Ik heb een lifestyle blog (http://farbeyondbelieving.blogspot.com), dus ik volgde je in eerste instantie omdat je zei dat je een blog had. Maar ookal ben je toch heel anders dan ik, je maakt mooie foto’s en schrijft leuke blogjes. Ik weet niet meer precies hoe lang ik je volg? Een maandje of 2 denk ik. Hoop dat je blog een succes blijft! :D

  13. Superleuk !
    Wij zijn Jill en Axelle , 2 vriendinnen.
    We hebben samen een blog waar we schrijven over fashion , beauty , nails & lifestyle :)

    We volgen je omdat je echt een leuke schrijfstijl hebt , & je foto’s zijn ook supermooi !

    xoxo

    justjaxelle.wordpress.com

  14. wat leuk!
    Mijn naam is Hafsah, een 14 jarige beautyfreak.

    Mijn blog gaat voornamelijk over beauty-fashion-lifestyle.

    ik volgde je nog niet, maar dat ga ik nu zeker doen!
    je hebt een super leuke blog meid! xx

  15. Leuk, zo’n post :). Ik ben jou blog gaan volgens omdat ik je posts met steeds weer andere onderwerpen erg leuk vind, plus erg mooie foto’s! Ik zit zelf op het moment een half jaar in Barcelona voor mijn minor aan de Fashion University. Voor een bepaald vak moesten we zelf een blog beginnen en sinds die tijd heb ik er zoveel plezier in. Ik zie het eigenlijk helemaal niet als een assignment maar meer als vrije tijd haha. Vind het heel leuk om op andere blogs te kijken en inspratie op te doen! Mijn blog is: http://www.fashionfooddiary.blogspot.com. Ik post op het moment over leuke restaurants/hotspots in Barcelona, food wat ik zelf maak en dit gecombineerd met fashion. Zodra ik terug ik Nederland ben ga ik gewoon verder met bloggen :)
    X

    • Leuk dat jij met dezelfde reden een blog bent begonnen! :) Gaaf dat je in Barcelona zit, lijkt me heerlijk! Je blog ziet er ook erg leuk uit :)

  16. Leuk dat je dit doet! Ik volg je site nog niet zo lang, maar ik vind t altijd leuk dat je hele afwisselende blogposts schrijft. Niet alleen beauty, of alleen fashion, maar ook tutorials en dingen uit je persoonlijke leven enzo :). Zelf doe ik dat ook graag bij mijn eigen blog. Helaas niet veel lezers, waardoor ik soms een beetje gedemotiveerd raak om dagelijks te schrijven (vind ik heel stom van mezelf maar ja). Ook zou ik een gave lay-out willen als die van jou, maar ik ben niet zo technisch ingesteld, haha!

    Ga in ieder geval nog maar lang door met je blog, want ik vind t altijd leuk om te lezen! Vooral je do it yourselfs zijn heel leuk!

    Xx

    • Ah wat een lieve reactie Kelly! Jammer dat je gedemotiveerd raakt door het lezersaantal.. Gewoon door gaan waarmee je bezig bent, dan komt het echt wel!

  17. Ik ben je eigenlijk pas net gaan volgen: lees graag blogs en met name over lifestyle, so… :-)
    Ben zelf nog niet zo heel lang aan het bloggen (+- 2 weken). Ik schrijf 4 keer per week posts in de categorieën columns, lifestyle & fun, met een licht cynische ondertoon ;-)
    Veel succes met je blog!

  18. Leuk! Ik kijk regelmatig maar post niet zo vaak een comment.. (shame on me!) Mijn blog is Nailcrush.com een dagelijkse blog over Nail art, nagellak, lifestyle, beauty en personal stuff!

  19. Leuk! Ik ben Alyssa, 22, blogger en lurker, haha. Ik lees je blog al een tijdje, maar laat veel te weinig reacties achter! Bij deze, een begin! ;)

  20. Leuk! Ik lees je blog omdat ik er een keer op klikte en toen kwam ik er ;) Nog niet zo heel lang geleden eigenlijk!! Mijn blog is http://www.fashionable011.blogspot.nl

    Ik schrijf er over fashion, beauty, life style, maar ook over fotografie (één van mijn grootste hobby’s). Hopelijk neem je eens een kijkje.
    XX

Reageer

