OOTD; Army Green and Leatherlook

Zoals ik al vertelde heb ik ook wat kleding gekocht in Londen. Ik heb besloten niet alles in één post te zetten, maar er drie verschillende OOTD artikelen van te maken. Zo kan ik de kleding iets uitgebreider laten zien! Dit is trouwens de eerste OOTD post op Lifestyle Snapshot OOIT. Ik ben benieuwd wat jullie vinden!

Ik ben al twee jaar aan het zoeken naar de perfecte legergroene jas. En ik heb ‘m gevonden! Met mijn 1.83 is het best lastig om een jas te vinden met armen die lang genoeg zijn. Toen ik in Londen in de Topshop liep zag ik dat er bij de Topshop een speciale ‘Tall’ afdeling is! Vet handig voor mij natuurlijk! Voor de wat kleinere meisjes hebben ze ook een speciale ‘Small’ afdeling. Ik ben helemaal verliefd op deze jas.

Niet alles in deze outfit is trouwens nieuw. Het vest komt van de Primark en de jas dus van de Topshop, beide in Londen gekocht. De leather look broek van de H&M en de All Stars heb ik al een tijdje.

Wat vinden jullie van mijn outfit? En zijn jullie al benieuwd naar de andere OOTD posts? 

29 thoughts on “OOTD; Army Green and Leatherlook

  1. Wat gaaf! Je eerste OOTD (: ziet er goed uit hoor! Mooie foto’s en een geweldige outfit!

    Lovely!
    Liefs, xxx Kirsten

  2. Ik had echt niet bij jou verwacht dat je zo lang zou zijn!
    Ik ben zelf ook erg lang, 1.81 ofzo. Zit in de familie, hihi.
    Het is inderdaad lastig met kleren zoeken, alles is te kort.
    En al heb je iets gevonden is het vaak weer te breed.
    Leuk vest trouwens!

    • Haha, hoezo had je dat niet verwacht dan? :) Dat probleem heb ik inderdaad ook! Bij grotere maten wordt het vaak alleen breder, niet langer..

  3. Tof dat je het in drie verschillende outfits gaat laten zien! Ohmyy, de jas staat je prachtig en is ook heel mooi! ZO ook het vest, legergroen is zo’n mooie kleur <3

  4. wat een leuke look!!!!!!! ik vind het echt echt echt heel mooi! ik wou dat ik jou was :)
    ik volg je via bloglovin ;) kijk je ook eens op mijn blog? ik heb nu een stukje over bizarre schoenen en dat is echt BIZAR om te zien, nou ik hoor het nog wel ;)

  5. Leuke outfit!
    Vooral je jas die zie je niet vaak (eigenlijk heb ik ‘m nog nooit gezien hihi).
    Je hebt echt een leuke blog, ik volg je op bloglovin! (:

Reageer

