Review; Sleek Blush By 3 Lace

Sleek is een van mijn favoriete budget make-up merken. Normaal bestel ik het via internet, maar aangezien ik afgelopen weekend in Londen was heb ik daar een aantal Sleek producten gekocht! Een van de Sleek producten die ik kocht was het Sleek Blush By 3 palette Lace. Ik wilde eigen de blush Rose Gold kopen, maar deze was overal uitverkocht.. Een vriendelijk medewerkster van de Superdrug liet mij dit palette zien, omdat één van de kleuren erg veel op Rose Gold leek. Ik ben haar heel dankbaar, want ik ben helemaal verliefd op dit palette!

Dit zijn de eerste blushes van Sleek die ik in mijn bezit heb en ik ben heel tevreden! De kleuren zijn echt prachtig en zoals de verkoopster mij al vertelde: ik kan heel lang van deze blushes genieten.

De verpakking is typisch Sleek: heel simpel en strak. Er zit een grote spiegel in wat heel handig is bij het aanbrengen.

De pigmentatie is echt geweldig goed. Kijk dan hoeveel er op mijn arm zit! Ik moet het hierdoor wel heel voorzichtig aanbrengen, zodat ik niet als een soort clowntje rondloop.

De meest linkse blush heet Crochet, in het middden zit Guipure (de Rose Gold dupe) en de rechter is Chantilly. Ik zat in de Superdrug heel lang te twijfelen of ik de kleur Life’s a Peach wilde kopen en de verkoopster vertelde dat in dit palette ook al een kleur zat die op Life’s a Peach leek. En dat klopt! Crochet lijkt ontzettend veel op deze kleur.


Crochet
Guipure


Chantilly

De drie blushes zijn perfect voor mijn lichte huidje. Ik vind vooral Crochet en Guipure heel mooi en zal die dan ook het meest gaan gebruiken. Al vind ik Chantilly ook heel mooi… Oké waarschijnlijk gebruik ik ze allemaal erg veel!

Ik kocht dit palette voor £9,99 pond in Londen, wat ongeveer €12,45. Voor €12,99 kun je dit palette kopen via de webshop Enchantra.

Wat is jullie favoriete blush van Sleek? 

20 thoughts on “Review; Sleek Blush By 3 Lace

  1. Ik heb dit palette zelf ook and I love it! Vooral de middelste, shimmery kleur! Die vind ik zó mooi. Maar sowieso is dit hele palette mooi. Oke, enough haha!

  2. Wat mooi! Rose Gold heb ik zelf en deze kleur lijkt er inderdaad heel erg op. Ook fijn dat je zo drie kleurtjes bij je hebt. Ook leuk voor vakantie ofzo, handig in 1 doosje!

  3. Wauw, mooie blush! Ik ben gek op een beetje kleur op mijn lichte huidje, vooral in deze tijd.
    En erg goedkoop zeg, had nog nooit van het merk gehoord maar ik ga maar eens online kijken :)

Reageer

