Shoplog; I did some Beauty Shopping!

Oops, I did some shopping.. Ik had eigenlijk met mijzelf afgesproken dat ik niks zou kopen in Londen. Ik kon natuurlijk van te voren al weten dat die afspraak nergens op sloeg en ik sowieso zou falen. Ik bedoel, come on, it’s London baby! Ik zal in deze shoplog de beautyspulletjes laten zien die ik heb gekocht.

Aangezien het allemaal erg duur was in Londen heb ik niet super veel gekocht, maar de producten van Sleek kon ik niet laten liggen. Helaas is dit super fijne merk niet te koop in winkels in Nederland (op een aantal webshops na), dus wilde ik sowieso wat meenemen uit Londen. Ik ben echt alle apotheken, make-up winkels, warenhuizen binnengelopen om te vragen of ze Sleek verkochten. Elke keer kreeg ik hetzelfde antwoord: ‘Sleek? Sorry, I do not know that brand’. Hmm oké… Tot ik eindelijk een meisje tegenkwam van de Dior afdeling in een warenhuis die precies wist waar ik moest zijn. Bij een Superdrug! Ze heeft meteen op de kaart ongeveer vijf filialen aangewezen die bij ons hotel in de buurt zaten, yay! Verkopers in Londen zijn trouwens écht heel aardig.

Het Oh So Special palette had ik al, maar die heeft mijn moeder ongeveer een half jaar geleden op de grond laten vallen… daar was dus niet zo veel meer van over! Die moest ik dus opnieuw hebben. Deze kleurtjes zijn allemaal zo mooi! Love it.

Verder vertelde de verkoopster dat het Au Naturel palette heel moeilijk te verkrijgen is en ze elke week maar één nieuw palette binnenkrijgen. Ik draag bijna altijd bruintinten dus huppa, die ging ook mee!

Op het moment dat ik naar de kassa liep riep de verkoopster dat ik nog gratis één product mocht uitkiezen, waaaah! Ik keek meteen of de blush Rose Gold nog er nog was, maar deze was helaas uitverkocht. De aardige verkoopster liet mij toen dit prachtige palette zien met drie super mooie blushes! De middelste kleur lijkt heel erg op Rose Gold. Over dit palette komt nog een uitgebreide review. Ik was in totaal trouwens €23 kwijt voor deze drie producten

Vorige week heb ik het laatste beetje uit mijn Lemony Flutter potje op mijn nageltjes gesmeerd. Mijn potje was dus op en ik moest een nieuwe hebben. Nou bleek dus dat alle producten van Lush in Engeland veel goedkoper zijn dan in Nederland. Dit spul is echt fantastisch. Mijn nagels zijn een stuk gezonder sinds ik dit elke dag smeer! Ik betaalde voor dit super leuke potje (head and shoulders, knees and toes. Knees and toes) omgerekend maar €8 euro! Dat is €2,65 minder dan in Nederland.

Ik heb meer kleding gekocht dan beautyspulletjes en daar komt ook nog een shoplogje van! 

19 thoughts on “Shoplog; I did some Beauty Shopping!

  1. Sleek is prrrretty! Mijn Lemony Flutter is op, en was ‘m eigenlijk al weer een beetje vergeten.. maar nu wil ik ‘m weer!

    • Hij is ook een beetje minder geel dan de vorige die ik had.. hmm weirrrd ja. Maar de foto maakt ‘m denk ik nog wel iets lichter haha.

  2. Wat een leuke dingetjes heb je gekocht! Ik wil het Au Natural palette ook nog hebben van Sleek. En die drie blushes bij elkaar, echt prachtig!

  3. Die palettes van sleek zijn echt geweldig ! heb er pas aan gedacht om eentje mee te brengen toen ik al terug was van londen :( jammer , maar komt nog wel ^^ leuke spulletjes ! xoxo

  4. Mooie Palettes van Sleek! I love it !! En ik gebruik zelf ook altijd Lemony Flutter !! Heerlijk spul, en elke keer voordat ik het op mijn nageltjes smeer, moet ik toch ook echt altijd eerst even ruiken ;)
    Mmmm… doet me denken aan Limoen Ijs in de zomer ;)

    Liefs, Maaike !!

  5. De verkopers in London zijn inderdaad aardig! Wauw de sleek producten zijn gorgeous, wat tof dat het derde product gratis was! Oh kleding, ik ben benieuwd ^^

  6. Hele mooie paletten heb je gekocht, ook helemaal niet zo veel geld aan kwijt uiteindelijk. :) Ben erg benieuwd naar je kleding shoplog!

  7. Wat een mooie oogschaduwpaletten! Sleek make-up is in Maastricht te krijgen in de shop-in-shop Sephora in de V&D… Weet niet of dat in de andere Sephora’s ook te koop is! :)

Reageer

