Five Personal Things

Ik ben nu al bijna twee maanden druk aan het bloggen. Elke dag komt er een nieuw artikel online. Het leek mij dus tijd voor een persoonlijk lijstje! Dus bij dezen, vijf random feitjes over mij. 

1. Mijn bezoekersaantallen, de hoeveelheid reacties op berichten en volgers via WordPress en Bloglovin’ beïnvloeden mijn humeur echt enorm. Wanneer ik weer eens een recordaantal unieke bezoekers heb, veel reacties of nieuwe volgers ben ik heel de dag enthousiast en vrolijk. Maar wanneer er al een tijdje geen nieuwe volgers zijn of er reageren weinig mensen op mijn berichtjes, kan ik weer een teleurgesteld zijn. Misschien moet ik mijzelf blijven vertellen: ‘Lau, het zijn maar cijfertjes.. dat betekent niks’. Ja, ga ik doen.

2. Ik geef al-tijd geld uit wat ik niet heb. Dan boek ik bijvoorbeeld een vakantie en ga ik pas later berekenen of ik het allemaal wel kan betalen. Of ik koop kleding en kom er een dag later achter dat ik mijn zorgverzekering niet meer kan betalen. Sparen is ook echt niet voor mij weggelegd. Ik wil alles NU en denk niet na over wat ik later wil. Nouja, dat is trouwens ook niet helemaal waar… ik denk wel na over wat ik later wil, maar ga er altijd van uit dat ik dan wel genoeg geld heb… hihi.

3. Ik zoek al ongeveer een half jaar naar een kamer in Utrecht. Maar ik ben zo kritisch dat ik nergens wil wonen; de kamer is te klein, de huisgenoten hebben rare namen, er wonen te weinig mensen (wat nou als ik ze allebei niet aardig vind?), ik moet te ver fietsen naar de Uithof, ik zie via google streetview een enge man voor het huis staan, er zitten schuine muren, de ramen zijn te klein… en zo kan ik wel even doorgaan. Misschien komt dit ook omdat ik het thuis zo fijn vind. Ik woon samen met mijn moeder (en binnenkort komt mijn zus ook weer thuis!!) en ik vind het heel gezellig thuis. Maar ik moet toch echt ooit een kamer in Utrecht…

4. Ik kan ontzettend naar iets uitkijken. Misschien geniet ik wel meer van alle voorpret dan van hetgeen waar ik zo naar uitkijk. Ik geniet daarom ook altijd van het boeken van een reis, of het kopen van een festivalticket. Ik weet dat ik nog een half jaar moet wachten, maar ik heb wel een half jaar lang heel veel zin in wat er gaat komen!

5. Ik ben vroeger groot fan van Kelly Clarkson en Pink geweest. Het allereerste concert waar ik ben geweest was dan ook een concert van Kelly Clarkson. Samen met mijn beste vriendinnetje en mijn vader ging ik op 12-jarige leeftijd naar Amsterdam om keihard mee te zingen met haar liedjes. Ik zong dus keihard mee hè, niet mijn vader. Maar wat dus eigenlijk mijn punt was: ik luister nog steeds naar de oude CD’s van Pink en Kelly Clarkson, and I love it <3

Follow me on Bloglovin & Twitter

20 thoughts on “Five Personal Things

  1. t meeste van je five personal things komen heel bekend voor! ik blog dan nog niet zo lang, maar ik vind het wel echt leuk om te zien hoe vaak mn blog al bekeken word of als ik een reactie krijg van iemand! daar kan je zo blij van worden. (: ook ben ik echt een ramp met geld.. hopelijk gaat het idd later in de toekomst beter met geld. Maar leuk artikel! (:

    • Ja sinds ongeveer 1,5 maand ben ik full-time aan het bloggen, haha! Wel met school daarnaast, maar ik zet in ieder geval elke dag een artikel online!

  2. Ik ben sinds 1 maand bezig met mijn blog en ik herken je!
    super blij bij een reactie maar ook teleurgesteld als dat een paar keer niet zo is!

  3. Hihi nummer 2 en 4 zijn erg herkenbaar!!
    Ik geef ook altijd EERST geld uit en daarna denk ik pas na! haha niet altijd handig…
    De voorpret voor sommige dingen is het leukst! Een vakantie, weekendje weg of een festival.. :) Leuke post!

    X Charlot

  4. Wat leuk dit haha! Nummer 1 heb ik ook HEEL erg, het is gewoon zo leuk om die reacties te lezen enzo. :D Word ‘r blij van. En nummer 2 is ook herkenbaar haha!

  5. ‘Ik zie via google streetview een enge man voor het huis staan’, hahaha geweldige reden om een kamer af te keuren haha.
    Heel leuk om te lezen dit en die foto is echt prachtig! X

  6. Hoewel ik nog maar net aan het bloggen ben (niet full-time helaas :)) vind ik het ook super leuk om de bezoekersaantallen te zien dan wel reacties :)
    Ook de tweede puntje is erg herkenbaar hihi! Leuk lijstje! X

  7. ‘De huisgenoten hebben rare namen’……hahahaha, nou ben ik wel nieuwsgierig wat jij rare namen vind??

  8. Yups die cijfertjes ken ik wel, maar ik ben er ook mee opgehouden om er steeds naar te kijken. Comments op je blog blijven leuk, dat is waar je het voor doet. Ontzettende mooi haar heb je trouwens en je schrijft leuk :D

Reageer

