Make-up Basics

Terwijl ik aan het inpakken was voor mijn tripje naar Londen, kwam ik erachter dat ik te veel make-up meenam. Hup, dit en dat palette mijn tas in. Drie verschillende blushes: check. Oh, die mascara is fijn, maar deze ook.. oké allebei mee! Toen ik klaar was met het inpakken van mijn make-up konden mijn tandenborstel, lenzenvloeistof en shampoo niet meer in mijn toilettas… Oeps…

Ik reis alleen met handbagage, dus niet alles kan mee! Ik moet dus heel goed nadenken hoeveel make-up ik eigenlijk nodig heb voor drie daagjes Londen. Wat zijn mijn basics? Ik heb een lijstje gemaakt met mijn favoriete dagelijkse make-up!

Huid:
L’Oréal Lumi Magique foundation, Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place concealer, Sephora Mineral Loose Powder Foundation, MAC Mineralize Blush Dainty. Dit is allemaal vrij basic. Gewoon een goede foundation, een matterende poeder en een concealer. De MAC blush is een zachtroze kleur met een lichte shimmer. Dit geeft mijn wangen een gezond blosje, maar het is niet overdreven heftig.

Wenkbrauwen:
Ik heb bij de Etos lang geleden een keer een wekbrauwsetje gekocht. Hier zitten twee kleuren wenkbrauwpoeder, een minipincet, een kwastje en een borsteltje in. Handig voor op reis!

Ogen:
Essence Soft Matt Eyeshadow, Wjcon Make It Eyeshadow, Rimmel London oogschaduw. Ik heb deze kleurtjes allemaal al zo lang, dat de verpakkingen helemaal versleten zijn! Ik heb dus geen flauw idee welke kleur dit zijn… Maar ik heb gekozen voor een lichte matte kleur, en twee wat donkere tinten. Allemaal wel in aardetinten, lekker naturel!

Verder heb ik voor mijn ogen een simpel zwart oogpotlood van Sephora, een eyeliner van Rimmel en een bruin oogpotlood (nummer 2) van Chanel. Deze drie producten gebruik ik echt heel vaak, dus ze mogen allemaal mee! Ook gebruik ik elke dag een wimperkruller en een mascara van Kiko.

Lippen:
Lippenbalsem zit standaard in mijn tas. Ik heb in de winter zo last van droge lippen! De lippenbalsem van Weleda is echt al jaren mijn favoriet. Verder heb ik twee neutrale lipsticks meegenomen. Die zitten allebei eigenlijk ook standaard in mijn tas. De ene is van Wjcon, nummer 414 en de tweede is van The Body Shop, nummer 14.  

Alles bij elkaar is het toch nog best veel… Maar het past in ieder geval allemaal in mijn toilettasje :’).

Wat zijn jullie favoriete basics?

Follow me on Bloglovin & Twitter

7 thoughts on “Make-up Basics

  1. Leuk om te zien! Mijn basics zijn dan toch wel veel hihi, tja .. je bent een beautyfreak of je bent ’t niet. Foundation, concealer, poeder, bronzer, blush, wenkbrauwpoeder, oogschaduws, oogschaduwbasis, oogpotlood en eyeliner, mascara, lipbalm, roze lipstick en nude ish lipstick. :)

  2. Als ik dit besef ik me pas hoe weinig make-up ik gebruik. Het enige wat voor mij mee gaat is eyeliner, mascara, mijn favorite lippenstift en Vaseline. Vind je oogschaduw erg mooi trouwens.

  3. Zo ziet het er bij mij ongeveer ook uit, haha. Het enige wat ik nog zou toevoegen is mijn favoriete BB Cream van L’Oréal.

Reageer

