Currently Listening; The Vampire Diaries

Het vierde seizoen van The Vampire Diaries is al weer een tijdje bezig en I looooove it! Alles aan deze serie is gewoon perfect. Zo dus ook de muziek! Ik heb een paar nummers van de afgelopen afleveringen bij elkaar gezocht voor jullie om even te genieten. Bij elk nummer moet je gewoon even aan Elena en Damon denken… dan word je helemaal blij! Nee niet Stefan, maar Damon. Ja, Damon ja. Oké, nu gewoon even luisteren!

Follow me on Bloglovin & Twitter 

6 thoughts on “Currently Listening; The Vampire Diaries

  1. oeeeeeh, i loveee vampire diaries (: die serie is echt awesome! Ik weet alleen niet wie ik leuker vind.. Stefan of Damon.. moeilijk hoor haha! Ze hebben idd wel leuke muziek bij de series!

  2. Vind muziek altijd erg belangrijk bij tv series!! Als de muziek klopt dan is een serie zoveel beter!! :) Heb ik ook bij Gossip Girl.. Muziek is daarbij ook super!!

    X Charlot

  3. Vampire Diaries, love it! Vind de muziek altijd heerlijk. Vooral erg genoten in het eerste seizoen bij Damon (halfnaakt) dansend op ‘Enjoy the Silence’, je hoort mij niet klagen!

  4. Ik houd echt van de muziek in the Vampire Diaries. Via die serie ben ik ook Florence and the Machine tegengekomen en ik draai hun muziek nu bijna iedere dag. Vooral het nummer ‘Never let Me Go’

  5. JAAAA, I agree, de muziek is zo perfect <3 Blegh maar ik ben wel voor Stefan hoor haha. Ik like dit artikel very much, ik ontdek nu allemaal nieuwe artiesten. Oh en welke je moet luisteren: Courrier – Between, die vind ik ook heel mooi, heb gelijk heel hun album gedownload haha. Athlete-Wires vond ik ook mooi, maar zo'n zielig stuk :( Heel tof artikel dit, zat er al een lange tijd aan te denken, maar jij bent mij voor!

Reageer

