Wishlist; Dream On

Er zijn veel dingen die ik wil hebben en die ik gewoon voor mijzelf koop. Maar helaas kan ik niet alles zelf kopen… Sommige dingen zijn gewoon te duur! Dus heb ik een ‘dream on’ lijstje samengesteld. Dingen die ik niet zelf zou kopen, maar zeer graag van iemand zou willen krijgen.

Het heet trouwens niet voor niks het ‘dream on’ lijstje hoor… No chance (op het palette na) dat ik één van deze dingen onder de boom vind! Maar, dromen mag toch? Geniet maar mee van mijn lijstje!

Oké, ik begin met iets wat errrrrrug duur is: de iPad 3. Ik zou nooit voor mijzelf een iPad 3 kopen. In ieder geval niet een nieuwe. Ik ben niet echt rijk, moet veel zelf betalen en heb dus op dit moment gewoon echt geen geld om een iPad te kopen. Ik heb een beetje via Marktplaats gezocht naar tweedehands iPad 2 en daar zitten beste aardige prijsjes tussen! Maar voor nu geen iPad voor mij, er zijn belangrijkere dingen waar ik geld voor nodig heb. Dus, wanneer er een hele lieve Sinterklaas of Kerstman mijn lijstje zit te bekijken… hihi. 

Nummertje twee is de iPhone 5. Ik mag in april 2013 pas weer een nieuwe telefoon uitzoeken, maar mijn best oude HTC houdt er langzaam maar zeker mee op. Deze zou ik dus in december al wel onder de boom willen vinden!

Deze wil iedereen (die ‘m nog niet heeft) volgens mij wel graag hebben: het Urban Decay Vice palette. Wat een mooi ding! Oké, als deze niet meer te vinden is door mijn Sinterklazen en Kerstmannen, vind ik het Urban Decay Naked palette ook prrrrrima.

Last but not least: een reis naar New York! Waaaaaa, dat zou ik zo gaaf vinden! Ik ben in 2008 met mijn moeder en zus naar New York geweest (daar heb ik deze foto ook gemaakt) en ik wil heel graag terug. Al sinds ik een heel jong meisje was droom ik er al van om in New York te wonen. Aangezien dat wonen misschien pas komt als ik een stuk ouder ben, wil ik nu al zo vaak mogelijk naar New York op vakantie! Dus, wie neemt mij mee naar New York?

Nou, een hoop dure spulletjes dus! Welke (veel te dure) dingen zouden jullie graag willen vinden onder de kerstboom? 

Follow me on Bloglovin & Twitter

19 thoughts on “Wishlist; Dream On

  1. Leuk lijstje! Een iPhone 5 zou ik ook wel willen, puur omdat mijn ietwat oude 4 soms kuren heeft, maargoed: ik moet nog tot september 2013.. haha! Verder heb ik eigenlijk niet echt wensen. Oh ja wel! De Nike SportWatch met GPS, die is 160 euro.. Caching! Die zou ik ook nooit zelf kopen.

  2. Oooh dat zijn allemaal grote dure cadeaus, wauw! Ik zou ook nog wel een reis ergens naartoe willen maken. En voor de rest weet ik niet wat ik allemaal wil haha, ik denk nu teveel aan kleding.

    • Hahaha, als jij ergens een geldboompje vindt gaan we naar New York! :’) Ik wil ook lekker winkelen daar, is goedkoop.. haha

  3. leuke list!
    ik zou eerder voor de ipad mini gaan, hij is zo schattig en praktischer. Iphone 5 zou ik ook wel willen, gelukkig heeft mn vriend um dus heb um vaak genoeg in handen hihi.
    Ik zou graag een wereldreis willen onder de kerstboom alleen hoort dat op mijn dream on list ben ik bang haha.

    • Ja de iPad mini is inderdaad wel praktischer.. Past ook makkelijker in mijn tas haha. Oh en wereldreis zou ik sowieso wel willen!

  4. Ik wil ook zo graag naar New York! De iPad hoeft voor mij niet zo perse aangezien ik ontzettend blij ben met mijn MacBook en iPhone 4, die mij ook nog prima bevalt. :) Mooi lijstje!

  5. Leuk, duur lijstje!!
    Doe dat lijstje voor mij ook maar aub! ;)
    Wat ik het liefste zou willen uit jouw lijstje: NYC!!! (wil terug… geweldige stad…)

    X Charlot

  6. Dit zou zo mijn lijstje kunnen zijn !! Echt alles wat jij erop hebt staan wil ik ook ;) Ik zit ook vaak te surfen op internet naar kleding en dan zie ik allemaal mooie dingen, maar goed, je kan niet alles kopen wat je leuk vind helaas !! Ik zou ook erg graag een paar Jeffrey Campbell schoenen willen !! Whaaah die vind ik zo gaaf !!
    Liefs, Maaike

Reageer

