Edward’s Love and Jacob’s Protection

Ik had me voorgenomen een tijdje geen nagellak meer te kopen… Oké, I failed! Toen ik de Breaking Dawn Part II collectie van Essence zag MOEST ik deze lakjes hebben. Eigenlijk wilde ik ook heel graag de paarse variant, maar deze was al uitverkocht. Nou, ik ga jullie in ieder geval deze twee lakjes laten zien. Let trouwens niet te erg op mijn korte nageltjes, ze groeien niet zo snel!Ik heb met een kaasschaaf in mijn pinkje gesneden, daarom ziet het er zo eng uit.. I’m sorry!

Ik begin met Edward’s Love. Dit is een zwart nagellakje met zilveren glitters. Eerlijk gezegd vind ik de kleur in het flesje mooier dan op de nagel zelf. Toch hou ik wel van het donkere kleurtje, heel leuk voor in de winter! Het dekt na twee laagjes, maar de lak is wel heel dik. Ik heb ook het idee dat het lakje niet echt goed droogt. De glitters vallen trouwens veel meer op in zonlicht.

Ik heb foto’s gemaakt in zonlicht en normaal daglicht, zo kun je het verschil goed zien.

Al met al vind ik dit een heel mooi lakje! Alleen dus jammer dat hij niet zo goed lijkt te drogen…

Het tweede lakje dat ik kocht is Jacob’s Protection. Dit is een donkerblauw lakje met blauwe en groene glitters. Dit is sowieso mijn favoriet! Helaas geldt hier hetzelfde als bij Edward’s Love: het lakje is heel dik, droogt niet echt goed op en ziet er in het potje mooier uit. Toch ben ik heel tevreden met dit nagellakje!

Ik heb opnieuw foto’s gemaakt in zonlicht en normaal daglicht.

Bij het Kruidvat is nu trouwens een errrrrug leuke actie: 2 essence lakjes voor 3 euro! Ik zou wel snel zijn als je deze lakjes ook wilt hebben, ze vliegen de winkels uit.

Vinden jullie dit ook zulke mooie lakjes?

Follow me on Twitter & Bloglovin

14 thoughts on “Edward’s Love and Jacob’s Protection

Reageer

