Five Things I Won’t do in London

Ik had het al verteld en donderdag is het eindelijk zo ver. Dan ga ik lekker een weekend naar Londen met mijn vriend! Eerlijk gezegd wilde ik heel heel heel graag weer naar Amerika. Maar dat kost natuurlijk veel geld en daar heb ik eigenlijk ook geen tijd voor. Dus kwam Tim met een goed alternatief: ‘laten we naar Londen gaan, daar praten ze ook Engels’. Hmmm, oké dan!

Nou, iedereen kan natuurlijk wel bedenken wat we allemaal gaan doen in Londen. Daarom is het wel leuk om jullie te vertellen wat ik juist NIET ga doen in Londen!

1. Een planning maken. Als ik ergens een hekel aan heb is het een planning hebben als ik op vakantie ben. We hebben natuurlijk maar twee daagjes, dus we hebben wel een aantal dingen die we willen doen, maar we zien wel wanneer! Zo gaan Tim en ik eigenlijk altijd op vakantie, we gaan gewoon lekker wandelen en zien wel waar we uit komen. Zo kom je veel meer tot rust dan wanneer je een lijst mee neemt waar dingen op staan die je per se moet doen en per se moet zien. Come on, we gaan vast nog wel een andere keer terug naar Londen…

2. Te veel winkelen. Ik moet onthouden dat ik met mijn vriend op vakantie ga, niet met een vriendin! Tim is gelukkig wel makkelijk en vind het leuk om met mij naar kleding te zoeken. Maar als ik langer dan een half uurtje naar make-up loop te zoeken verveelt hij zich kapot. Hij begrijpt het vast als ik even snel ergens wil kijken, maar zodra hij in een winkel op een bankje gaat zitten of een spelletje doet op zijn telefoon doet weet ik dat het tijd is om weg te gaan.

3. Frans praten. Gewoon niet doen, niemand gaat begrijpen waar we het over hebben.

4. Weinig eten. Oh my, wat kunnen Tim en ik eten… We hebben het al een week over wat we allemaal willen eten in Londen. We gaan sowieso een high tea doen, heeeeeel veel scones eten, cupcakes en taart eten bij Hummingbirds Bakery, even een kijkje nemen bij de Magnum Store en we gaan vast een hoop porties fish and chips naar binnen werken…

5. Toeristische bustours. Dit is misschien iets wat ik als klein kindje van mijn ouders heb meegekregen. We deden nooit van die toeristische bustours. Eigenlijk ben ik daar ook wel blij mee. Je kan niet zelf beslissen hoelang je naar iets wil kijken en er zitten allemaal anders toeristen met cameraatjes voor als je een foto wil maken. Plus, de foto’s worden vast niet zo mooi als de foto’s die je maakt als je gewoon op de grond staat recht voor het onderwerp wat je wil fotograferen.

Follow me on Bloglovin & Twitter

20 thoughts on “Five Things I Won’t do in London

  1. Hihi leuk lijstje en heel leuk geschreven!
    Ik ben inderdaad ook niet van die busroutes.. lekker zelf alles uitvogelen in het leukste! Dan kom je vaak je leukste tentjes en winkeltjes tegen!

    Veel plezier met alle voorbereidingen!
    Heb je een 100% Londen gidsje? Die staan vol met hippe, leuke adresjes!

    X Charlot

  2. Aaah London zo leuk, alvast heel veel plezier! Haha, alle punten zijn geniaal. Ik vind het ook het leukst zonder planning, maar soms kan het gewoon niet. Eten lekker :D

  3. Haha, leuk! Wat je NIET gaat doen. Ik vond een planning maken toch altijd wel handig, ik wilde zoveeeeel zien en doen, dat ik er anders niet meer aan uit kwam haha! En dat lekkere en veel eten komt wel goed daar! Ik ben zo jaloeeeers.

  4. Hahaha, super leuk bedacht. Dat stukje over winkelen met je vriend herken ik helaas helemaal haha.
    En bustours vind ik ook nooit leuk. Veel fijner om lekker op je eigen tempo door de stad te wandelen en ergens te kunnen stoppen als je iets leuks ziet.
    Heel veel plezier alvast! :) X

  5. heel leuk geschreven !
    & echt tof dat je naar Londen gaat , ben er zelf 2 weken geleden ook geweest :) echt een geweldige stad ! leuke blog heb je ook :) xoxo

  6. Wat een super leuk lijstje zeg!
    Ik ga zeker ook een keer naar londen.
    Leuk dat je alles zelf uit gaat vogelen, zo zie je ook veel meer leuke dingen op je eigen manier.

  7. Leuk dat je naar londen gaat!
    Lijkt me wel zo handig van te voren te weten waar je naar toe gaat
    Ik ben zelf nogal een ramp met de weg vinden en wil ook niks missen

    • Haha, je hebt gelijk! Maar ik ben er al vaker geweest, dus ik heb alles wat je MOET zien al een paar keer gezien! Vandaar dat ik gewoon lekker ga rondlopen en genieten :)

Reageer

