Inspiration: Beanies

Tijd om flink wat beanies in te slaan of weer uit de kast te trekken! Mijn oren doen altijd zo veel pijn als ik met dit weer op de fiets zit… Dan komt een leuke beanie natuurlijk heel goed van pas. En daarnaast zijn beanies ook nog eens heel leuk. Tijd om wat inspiratie op te doen!

Ik ga in Londen zoeken naar een paar goedkope en mooie beanies! Ik wil heel graag een zwarte, bordeauxrode en een grijze scoren!

Bron: Lookbook






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 thoughts on “Inspiration: Beanies

  1. Ben gek op beanies! Ik draag ze vooral tijdens de wintersport..
    Staan gewoon nèt iets stoerder dan een ‘gewone’ muts..
    Leuke exemplaren heb je uitgezocht!!

    X Charlot

  2. <3!!! Wil ze in iedere kleur wel hebben! Alleen moet ik nog wel een manier vinden dat ze op mijn hoofd blijven hangen zeg maar.

Reageer

