Bizar Nieuws

Ik, als journalist in opleiding, kan echt uren op nu.nl nieuwsartikelen lezen. Oh, nee niet het economisch nieuws, het buitenlandse nieuws of het technische nieuws hoor. Nee, het opmerkelijke nieuws is meer aan mij besteed. Via nu.nl kwam ik op dé website voor al het bizarre nieuws terecht: www.wtf.nl. Ik heb me echt vermaakt joh. Ik heb een paar grappige nieuwsberichtjes voor jullie uitgekozen!

 

 

 

 

 

 

 

 

– Laat ik een beetje actueel beginnen: Een dronken Amerikaanse vrouw probeerde tijdens de storm Sandy eendjes uit het water te redden. Fijn om te weten dat er nog goede mensen rondlopen op deze aarde…

– Een man uit China heeft dagen lang gedacht dat hij zwanger was. Toen hij van de chirurg te horen kreeg dat het eigenlijk om een mega grote tumor ging, was hij opgelucht. Blijkbaar schaamde hij zich zo voor de zwangerschap dat hij liever een tumor had…

 

 

 

 

 

 

– Een vrouw vond haar stad Frankfurt een beetje te vies worden. Ze besloot zelf het vuilnis in haar straat op te ruimen. Best een goed idee toch? Daar was de gemeentereinigingsdienst het niet mee eens, ze kreeg een boete voor het opruimen van de vuilnis. Doordat ze een snijwond op liep door het opruimen van glas, zette ze de flessen en de scherven even naast de glascontainer neer. Ze kreeg een boete van 243 euro omdat ze illegaal vuil achterliet… Weeeeeeird.


 

 

 

 

 

 

– Zweedse nerds zijn boos! In het Zweedse woordenboek is de definitie van een nerd: ‘een simplistisch en lachwekkend persoon’. Oké, inderdaad geen fijne omschrijving. De nerds voelen zich eerder: ‘Iemand met een brede interesse, een enorme drive en erg betrokken bij de wereld’. Zo wil ik ook wel een nerd genoemd worden :’).

– Een Zuid-Afrikaanse schooljuf wilde haar klasje meenemen om te lunchen bij een hamburgertent in de buurt. Natuurlijk het makkelijkst om ze allemaal te gelijk mee te nemen! Ze stopte 19 (ja ne-gen-tien!!) kindjes in haar autootje… Gelukkig werd ze door de politie gezien en die haalde het overvolle autootje van de weg.

 

 

 

 

 

 

 

 

– En dan, last but not least, een Noorse automobilist die opeens een reusachtige eland voor zijn auto zag verschijnen. Om het dier te ontwijken gaf hij een ruk aan zijn stuur. Wat een goeie vent, om dat arme dier niet aan te rijden! Helaas reed hij door deze actie een beer aan… Het moet niet veel gekker worden daar in Noorwegen.

18 thoughts on “Bizar Nieuws

  1. Hahaha hilarisch. Die laatste haha, ben je net blij dat je een eland hebt ontweken, bots je tegen een beer. Blij dat ik niet in Noorwegen woon haha, dan zou ik niet met een auto de weg op durven.
    En 19 kinderen in een auto!? Dat dat überhaupt paste! Bizar!
    X

  2. Whahahaha, wat een grappige nieuwtjes. Ik kende die site nog niet, maar ga er nu denk ik wel vaker een kijkje nemen.

  3. Jeejtje, wat een bizar nieuws zeg..
    Wat voor nieuwsberichten je al niet kan tegenkomen als je een beetje rondsurft op internet..
    Leuke en originele post!

    X Charlot

Reageer

