My New Baby! – 50mm f/1.8 II

Ik heb een nieuw speeltje! Zoals sommigen van jullie misschien wel weten, volg ik op dit moment de minor Fotojournalistiek & Beeldredactie. Veel klasgenootjes hebben mij aangeraden om de Canon EF 50mm f/1.8 II lens te kopen. So I did! Voor maar 109 euro heb ik dit schatje in mijn bezit. Mijn allereerste lens die ik heb gekocht! Ik heb om te testen vast wat foto’s gemaakt…

Ik ben helemaal gelukkig met mijn nieuwe lens! Sowieso ook heel handig voor de site! 

17 thoughts on “My New Baby! – 50mm f/1.8 II

  1. Jaaa, die 50mm is echt LIEFDE! Ik kan niet meer zonder de lens, ik gebruik mijn andere eigenlijk helemaal niet meer haha! :D Toffe foto’s ook!

  2. Oeh ik wil ook graag een spiegelreflex camera.. Wat een prachtige foto’s!!
    Het is idd een mooie prijs voor zo’n lens met die fotokwaliteit!

  3. Mooie foto’s!
    Ik ben ook aan het sparen voor een spiegelreflex met een goed lens erop.
    Tot ik m’n eigen heb mag ik die van mn moeder lenen, hihih.

    • Dankje! Wat lief dat je haar camera mag lenen :) Dan weet je al hoe het allemaal werkt als je er eindelijk zelf een hebt :)

  4. Heel veel plezier met je nieuwe speeltje… Altijd leuk zo,n mooie nieuwe lens. Mooie foto,s gemaakt.

  5. Nou Laura, hier Willemien dan eindelijk! Mooooooi allemaal! Mooie tuin ook haha. Nu wil ik zelf ook zo’n spiegelreflex met toebehoren.

Reageer

