Monthly Phone Photos

Vandaag is de laatste dag van oktober, dus het is weer tijd voor foto’s die ik de afgelopen maand met mijn telefoontje heb gemaakt. Het was echt een mega drukke maand voor mij, and I loved it! Naast heel veel tijd aan mijn minor besteden (wat minder leuk is..) heb ik ook genoeg leuke dingen gedaan! Be prepared.. Het is echt een overload aan foto’s. 

De maand begon meteen goed. Eeeeeindelijk zag ik mijn lieve vriendinnetje Tessa weer eens! Nouja, we zagen elkaar twee weken daarvoor ook nog.. Maar dat lijkt altijd een eeuwigheid, haha.
Omdat Tessa samen met haar ouders, vriend, zus en de vriend van haar zus een weekend naar Berlijn ging, heb ik op haar hondjes gepast. Kleine Lana is pas vijf maandjes en echt en knuffelbeertje, ze is zo lief! Ik bedoel.. Kijk nou..
Mijn zus woont al een tijdje in Utrecht en ik zie haar daardoor niet heel vaak meer. Maar als ze in Eindhoven is vind ik het altijd leuk om samen met haar wat te doen! En wat is leuker dan koffie drinken met wat lekkers erbij.. hmmm nougat <3

Deze maand was de ‘ik-haal-mensen-over-om-Chai tea-te-drinken’ maand. Voor het eerst in haar leven heeft vriendinnetje Daisy een grote mok met Chai Tea Latte gedronken, she looooved it (obviously..). Nadat we een beetje misselijk waren geworden van de Chai Tea zijn we Utrecht nog in gegaan om te winkelen.

Deze maand vond de Dutch Design Week plaats in Eindhoven. Daar ben ik ongeveer drie keer een kijkje wezen nemen en vooral deze schoenen vond ik gaaf! Al denk ik niet dat ze bedoeld zijn om op te lopen…
Yummmmm, appeltaart! Mijn vriend en ik waren helemaal zeiknat van de regen na een dagje winkelen en we voelden ons heel zielig. Dus zijn we de Douwe Egberts binnen gelopen en hebben we een ‘Heavenly Hazel’ cappuccino gekocht en een stuk appeltaart met slagroom. Comfort food! 

Al sinds aflevering 1 van seizoen 1 kijken Tessa en ik samen naar Gossip Girl. We hadden een paar nieuwe afleveringen gemist, dus we konden er meteen drie kijken. We begrepen er alleen helemaal niks meer van.. dus hebben we eerst de laatste aflevering van het oude seizoen terug gekeken. Ohh en ik en ZO blij met het nieuwe seizoen! Weer helemaal ‘echt’ zoals Gossip Girl vroeger was. 

Tijd voor taart numero due. Mijn missie om iedereen de Chai Tea Latte te laten proberen ging die dag weer verder, ook Saar moest er aan geloven! Oh, de combinatie Chai Tea Latte en cheesecake is trouwens niet zo superslim… Missssssselijk! 

Samen met klasgenootjes ben ik naar het fotomuseum in Rotterdam geweest. Daarna hebben we gezellig met z’n allen wat gedronken. Deze keer geen taart, maar een gezond glas muntthee (trots op mezelf). 

Samen met mijn vriend en Anja ben ik in Leiden uit eten geweest La Cubanita. Dat was echt heerrrrrlijk. Wel een beetje anders dan de Spaanse tapas die ik normaal eet. Na de knoflookboost gingen we door naar een themafeestje (beauty and the nerd), de mensen daar zullen wel blij met ons zijn geweest… haha. 

 De afgelopen paar dagen ben ik die hard aan school bezig. Als eindopdracht moesten we onze beste foto’s bundelen en een portfolio maken. Ik heb mijn fotoboek via Pixum besteld, daar komt later nog een blogpost over! 


En zo sluit ik mijn maand oktober af.. Met mijn neus in de boeken. Vrijdag heb ik een tentamen en daarna eeeeindelijk een weekje vakantie! Dan kan ik even lekker aan mijn blog werken.

Hoe was jullie maand? Nog leuke dingen meegemaakt of gedaan? Tell me!

Volg jij mij al via Instagram & Bloglovin’?

22 thoughts on “Monthly Phone Photos

  1. Wat een leuke foto’s! Oohh ik ben trouwens helemaal fan van Chai Tea Latte! Hahaha gelijk heb je om iedereen er verslaafd aan te maken.

    • Haha, het is gewoon te lekker om niet te drinken! Zeker als het lekker koud is.. hmmm past er helemaal bij zo’n Chai Tea :)

  2. Super leuke foto’s. Aaah die schoenen zijn echt te gaaf, love them! Ze doen me denken aan de ruggengraat heels van een tijdje terug. Heb gossip girl al een hele tijd niet meer gekeken, maar het is dus de moeite waard.

  3. Wat een leuke foto’s! Fijne maar drukke maand zo te zien. Ben nu trouwens wel heel erg benieuwd naar zo’n Chai Tea Latte! Succes met je tentamen!

Reageer

