Easy at Home Nail Treatment

Mijn nagels zijn op dit moment een drama. Ze zijn heel slap, breken af en het lijkt net op ze ‘vervellen’. De hoogste tijd om daar iets aan te doen! Ik heb gekeken wat ik in huis heb en een verzorgingskuurtje samengesteld, kijk verder als je benieuwd bent!

 

 

 

 

 

 

  

 

Om te beginnen moeten mijn handen eens gescrubt worden. Ik scrub mijn lichaam en dan worden mijn handen automatisch ook meegenomen, maar ik heb nog nooit écht mijn handen gescrubt. Ik heb altijd een flesje amandelolie in huis en suiker heeft iedereen denk ik ook wel. Ik meng deze twee ingrediënten en scrrrrrubben maar! 

Dan is het tijd om mijn handen goed in te smeren. Ik maak wat amandelolie warm in een pannetje en voeg dan wat druppels mandarijnolie toe. Wanneer mandarijnolie op de huid wordt gebruikt heeft het een reinigende werking. Altijd goed toch? En het ruikt ook nog eens lekker. Ik doe het in een klein kommetje en leg de topjes van mijn vingers eerst een tijdje in de warme olie. Daarna smeer ik mijn handen in.

Tijd voor stap 3. Ik zei al dat mijn nagels slap waren, dus ik gebruik nu een nagelharder. Deze Ultra Strong Nail Hardner van Essence heb ik nu twee keer gebruikt en ik ben heel tevreden!


Hihi, nieuwsgierige Kinkie:

Hopelijk worden mijn nagels weer een stuk sterker en langer als ik dit een tijdje volhoud.

Hebben jullie nog tips voor mooiere nagels? 

11 thoughts on “Easy at Home Nail Treatment

  1. Wat een fijne tips! Ik gebruik zelf regelmatig Trind om mijn nagels sterker te maken. Misschien ook een goede tip voor jou. Ze hebben het perfect system en dat werkt echt super!

  2. Pingback: My Nails are Growing! | Lifestyle Snapshot

Reageer

