Five Happy Moments

Al is het buiten ijskoud, regent het bijna elke dag en begint morgen mijn tentamenweek, zijn er toch nog dingen die mij kunnen laten lachen! Happy face: 

 

1. Er achter komen dat mijn ‘loyalty card’ van de kapper vol is! Dit betekent een gratis knipbeurt, yay!

2. Cheescake. Afgelopen week heb ik in totaal vier stukken cheesecake op. Drie keer bij de Starbucks en één keer ergens anders. Serieus, een aanrader is de white chocolate cheesecake van de Starbucks, yumm. Oh, van het stuk appeltaart en het stukje rijstevlaai werd ik ook best happy.

3. Wanneer het eindelijk weer vrijdag is. Niet alleen omdat ik dan weekend heb, maar omdat er dan een nieuwe aflevering van The Vampire Diaries te downloaden is! Het liefst zou ik elke dag een nieuwe aflevering kijken, maar één in de week is al beter dan niks.

4. Een volgeboekte week hebben. Deze week ging ik een dag naar het fotomuseum, had ik een thema feest in Leiden, ging ik met een vriendin winkelen in Utrecht en heb ik foto’s gemaakt bij de Dutch Design Week. Leeeuk!

5. Cadeautjes krijgen! Vorige week was mijn laatste werkdag, dus heb ik van mijn collega’s een cadeaubon van de Douglas gekregen ter waarde van 30 euro!! En ik kreeg opeens een van mijn favoriete luchtjes (Hugo Boss Intense) van mijn vriend, ik zal wel heel lief zijn geweest de afgelopen weken..

Wat is er voor nodig om jullie in deze tijd van het jaar helemaal happy te maken? 

20 thoughts on “Five Happy Moments

  1. Zo, dat zijn echt allemaal leuke dingen! Om mij happy te maken: gewoon spontaan naar ’n vriendinnetje toegaan die je al een tijdje niet gezien hebt <3

  2. Dit zijn inderdaad 5 hele leuke momenten :D Cheesecake, ik hou er ook zo van. En een goede serie daar kan je me ook altijd wakker voor maken :)

  3. Als ik mooie cijfers krijg voor mijn gemaakte tentamens, als ik nieuwe spulletjes heb gekocht, als ik heel veel lieve reacties heb gekregen op mijn blog en als ik weer nieuwe volgers heb via Bloglovin.

  4. Cheesecake, daar ben ik verliefd op! Zo lekker! En wat leuk van je bon en parfum, enjoy! Ik ben benieuwd wat je ervoor uit gaat zoeken! xx liefs

  5. Dit zijn inderdaad 5 happy moments, gaaf om te zien joh! En ooohh cheesecake, yum! Ik ben er gek op! Maar die van Starbucks heb ik nog nooit geprobeerd, moet ik wel onthouden want nu ben ik benieuwd, haha. Ik ben blij wanneer ik goede cijfers haal en nieuwe volgers/reachties krijg. :)

  6. Pingback: Five Uncomfortable Moments | Lifestyle Snapshot

Reageer

