DDW – It’s all about the Shoes!

Net als de meeste meisjes ben ik schoenverslaafd. Het liefst zou ik honderden schoenen kopen! Ik vond de ontwerpen die te zien zijn tijdens de tentoonstelling Watch Your Steps daarom heel gaaf! De overzichtstentoonstelling van SLEM (het nieuwe internationale innovatie- en educatiecentrum voor leder en schoenen)  bestaat uit het beste eindexamenwerk op het gebied van schoenen van academies van over de hele wereld en is te zien tijdens de Dutch Design Week.

Kunstenaars, studenten en designers uit heel de wereld showen tot en met 28 oktober in Eindhoven hun ontwerpen. De Dutch Design Week is een week geleden van start gegaan en duurt dus nog tot en met morgen. Ik heb zelf al drie keer een kijkje genomen en heb natuurlijk ook foto’s gemaakt! De tentoonstelling Watch Your Steps was een van mijn favorieten.

Ik kon trouwens ook stemmen op welke schoenen ik het gaafst vond. Aan het einde van de Dutch Design Week worden alle stemmen bekeken en maakt een jury aan de hand van deze stemmen een winnaar bekend. De winnaar wint dan de eerste SLEM International Footwear Design Award.

Ik heb op dit paar gestemd:


Ben jij ook een beetje geïnteresseerd in design en lijkt de Dutch Design Week je leuk?

4 thoughts on “DDW – It’s all about the Shoes!

Reageer

