Hanna Marin Inspired Make-up

Een van mijn favoriete personages uit Pretty Little Liars is Hanna Marin. Ze heeft altijd van die heerlijk domme opmerkingen en ziet er altijd prachtig uit. Qua make-up draagt ze altijd een mix van een heftige oogmake-up en een lieve meisjesachtige lipkleur. Zelf ga ik vaak voor een rustige ‘naturel’ ooglook, zeker overdag. Voor de verandering leek het me spannend om de look van Hanna na te maken!

Wat ik ga gebruiken voor de look:

Om te beginnen maak ik mijn wenkbrauwen een tint donkerder en breng ik een paarse kleur aan op mijn bewegend ooglid. De paarse kleur gebruik ik om wat diepte te creëren. Daarna breng ik een dikke lijn eyeliner aan.

Om het wat donkerder te maken breng ik een zwarte oogschaduw aan op mijn bewegend ooglid. Ik blend vooral veel zwart in mijn crease, helemaal van binnen naar buiten. 

Daarna omrand ik mijn oog met een zwart oogpotlood, zowel boven als onder op de waterlijn. Daarna blend ik ook een beetje zwarte oogschaduw onder mijn onderste wimperrand.

Als laatst breng ik een lieve roze lipstick en blush aan en klaar is de look! Oh, en natuurlijk nog een flinke lik mascara!

Naar een feestje zou ik dit zeker nog een keer dragen!

Wat vinden jullie van deze look?

(Alle images made by Lifestyle Snapshot)

8 thoughts on “Hanna Marin Inspired Make-up

Reageer

