Dr. Organic Moroccan Argan Oil

Sinds kort is er een nieuwe lijn verkrijgbaar van Dr. Organic: Moroccan Argan Oil. Ik werk al twee jaar bij De Tuinen en wil al tijden de argan olie uitproberen. Enige nadeel: een flesje van 50ml kost bijna 28 euro. Way too expensive… Dus ik was ontzettend blij toen ik zag dat wij een nieuwe lijn producten met argan olie gingen verkopen!

De kapper waar ik al jaren kom gebruikt elke keer als mijn haar gewassen moet worden een shampoo met argan olie. Mijn haar voelt altijd zó zacht daarna! Nadat mijn haar hier voor het eerst mee gewassen werd, ben ik verliefd geworden op argan olie. Ik hoop dus dat ik hetzelfde resultaat ook met de shampoo en van Dr. Organic kan bereiken. De ingrediënten van de shampoo klinken al goed. Naast de argan olie zit er onder andere ook aloë vera, olijfolie en kokosolie in. Nog een grote plus: er zit geen SLS in!

Ik was mijn haar eigenlijk nooit met alleen shampoo. Vandaar dat ik de ‘Organic Moroccan Argan Oil Restorative Treatment Conditioner’ ook heb gekocht. Er geldt nu een actie bij De Tuinen, waarbij elke tweede artikel voor de helft van de prijs is.

Over de geur van beide producten ben ik niet te spreken. Het ruikt niet naar argan olie (wat ik trouwens ook vind stinken), maar naar van die cola snoepjes. Ik hou niet van zoete naar snoep ruikende haarproducten. Ik vroeg aan mijn collega waarom het zo kruidig en zoet ruikt, en zij vertelde dat dit waarschijnlijk komt door de kruidnagelolie die in het product verwerkt zit. Gelukkig blijft de geur niet in mijn haar hangen na het douchen!

Na het wassen met de shampoo voelde mijn haar meteen al lekker zacht. Dat is altijd een goed teken! Daarna heb ik de conditioner gebruikt. Het voelt meer als een soort masker dan een conditioner, maar ik spoelde het wel snel en makkelijk uit mijn haar.

Het resultaat: wauw, ik ben zo positief over deze producten! Mijn haar voelt ontzettend zacht en het pluist veel minder! Ik ga zeker meer producten uit deze lijn halen.

De producten zijn beide te koop bij De Tuinen. De shampoo kost €9,99 en de pot met conditioner kost €10,99. Er is trouwens voor €9,99 ook een normale conditioner te koop. En onthoud: het tweede product is voor de helft van de prijs!

(All images by Lifestyle Snapshot)

© Lifestyle Snapshot

6 thoughts on “Dr. Organic Moroccan Argan Oil

Reageer

