Pretty Portraits #1: The Sister

Portretfotografie is misschien wel mijn favoriete genre. Het is naar mijn idee ook meteen de moeilijkste. De persoonlijkheid van een persoon terug laten komen in een foto is voor een portret belangrijk. Vaak staan mensen streng op een foto hoewel ze in het echt heel zachtaardig zijn, of ze kijken arrogant hoewel ze juist heel vriendelijk zijn. Aan de andere kant kan iemand ook heel vrolijk op een foto staan hoewel hij of zij normaal erg nors is. Voor een schoolopdracht moest ik een portretfoto maken van een karakteristiek persoon. Voor deze foto heb ik mijn zus gekozen. Haar witblonde haar en felblauwe ogen vind ik heel bijzonder en geven een mooi effect op foto’s. Als ik eerlijk ben vind ik de foto best goed gelukt, want haar persoonlijkheid is goed te zien. Je ziet dat ze intelligent is, sterk in haar schoenen staat en dat ze uniek is. Ik ben blij met het resultaat! Oh, en mijn docent trouwens ook.

(All images by Lifestyle Snapshot)

© Lifestyle Snapshot

11 thoughts on “Pretty Portraits #1: The Sister

Reageer

