Favorite Salad

Het liefst sta ik heel de dag in de keuken. Ik woon samen met mijn moeder en ik ben degene die elke avond staat te koken. Ik vind het super leuk om allerlei nieuwe recepten uit te proberen. Deze salade eet ik wel eens bij mijn vader en besloot het zelf ook eens te proberen. De ingrediënten zijn vrij prijzig, dus helaas kan ik het niet elke week maken… jammer, want hij is zo yummy!

Boodschappenlijstje
– Romaine sla
– Verse dadels
– Walnoten
– Appels
– Avocado
– Grana Padano kaas
– Halvanaise
– Kip
– Zout en peper

Eigenlijk is het bij een salade altijd een kwestie van snijden en husselen. Mega simpel en mega snel klaar dus. Snijd alle ingrediënten in stukken en scheur de sla. Gooi alles in een grote kom. Bak de kip en gooi deze wanneer hij gaar is ook in de kom. Als dressing gooi je er gewoon een paar klonten halvanaise bovenop. En dan is het nu tijd om te genieten!

(All images by Lifestyle Snapshot)

© Lifestyle Snapshot

7 thoughts on “Favorite Salad

Reageer

