Monthly Phone Photos

De eerste schoolmaand zit er al weer op! Tijd voor een kijkje in mijn persoonlijke leventje. Het is een ontzettend drukke maand geweest voor mij, maar gelukkig had ik genoeg tijd voor leuke dingetjes.

Ik ben vorige gemaand begonnen met de minor Fotojournalistiek en Beeldredactie. Het is even wennen om weer in de boeken te duiken, zeker na zo’n heerlijke zomervakantie. Gelukkig zijn het interessante boeken!


Samen met mijn zus heb ik voor het eerst in mijn leven pasta gemaakt. Oké, ik stond in de keuken en mijn zus deed alles.. Het is wel heel lekker geworden! Ook wel vermoeiend aangezien het voor zes personen was.


Mijn vriend en ik zien elkaar alleen nog maar in het weekend (en heel soms ga ik doordeweeks naar Delft of komt hij naar Eindhoven) dus zitten onze weekenden helemaal vol gepland! Deze zondag zijn we een heel eind gaan fietsen en om bij te komen hebben we op een terrasje gezeten.


Puppy!! Dit schatje is het nieuwe hondje van de ouders van mijn vriendinnetje Tessa. Vorige week waren Tessa’s ouders een tijdje op vakantie en moesten wij het hondje dus vermaken! Nooo problemo.

Aangezien het voor mij en mijn vriend nog best lastig is elkaar zo weinig te zien, ben ik begin van de maand bij hem blijven slapen in Delft. We hebben ’s avonds heerlijke cocktails gedronken.

Yumm, Starbucks! Ik studeer in Utrecht en reis elke dag met de trein. Dit betekent dus, dat ik elke dag langs de Starbucks kom. Hier ben ik dan dus ook geregeld te vinden met klasgenootjes! Hierboven ben ik er met Sarah-Levi!
De buit! Weer goed geslaagd tijdens de 3 voor 10 actie van Sephora. Ik heb ook meteen Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place concealer gekocht, hij is echt super!

 

 

 

 

 

 

Vorig weekend heb ik echt een heerlijk weekend gehad. Eerst ben ik met mijn vriend, zijn ouders, zijn zus en haar vriend uit eten geweest. Daarna zijn we met z’n zessen naar een theatervoorstelling geweest, genaamd ‘Knock-out’, die echt mega gaaf was! ’s Nachts ben ik met tien vrienden de stad in geweest en hebben we heel de nacht non-stop staan dansen. Heeeerlijk.

Dat was het weer! Als je meer foto’s zien, kan je mij volgen via @Lifestylesnapshot op Instagram. 

© Lifestyle Snapshot

8 thoughts on “Monthly Phone Photos

    • Vooral op een journalistieke manier fotograferen. Natuurlijk leer ik ook gewoon de basis van het maken van een goede foto, maar het gaat altijd om het vastleggen van nieuws! :)

  1. Wat een leuke foto’s! Heb je de brush cleanser van Sephora al gebruikt? Werkt ie fijn? Had hem van de week ook in mijn handen, maar nog niet gekocht.

    • Opzich wel, je kunt het elke keer op je kwasten sprayen nadat je ze gebruikt hebt. Het maakt ze niet echt schoon, maar dood de bacteriën! :)

Reageer

