New Beginning

De laatste keer dat er een artikel online kwam op mijn site is alweer lang geleden. Ik heb mijn site de laatste maanden een beetje verwaarloosd. De reden hiervoor is, dat ik geen zin meer had om stukjes te “moeten” schrijven. Vorig jaar rond deze tijd kreeg ik van school de opdracht een blog bij te houden. Een paar maanden heb ik met plezier artikelen geschreven, maar de lol ging er een beetje af. Mijn site moest aan allerlei eisen voldoen om een goed cijfer te kunnen krijgen. Eigenlijk kon ik dus veel dingen niet plaatsen die ik eigenlijk wel wilde plaatsen. Vandaar dat ik ben gestopt.

Nu ik ben begonnen aan de minor Fotojournalistiek en Beeldredactie mis ik het schrijven enorm. Verhalen vertellen met alleen beeld is heel leuk, maar ik vind schrijven misschien nog wel leuker. Daarom heb ik besloten weer te beginnen met bloggen!

Ik heb heel mijn blog opgeschoond door oude artikelen te verwijderen en de layout aan te passen. Een heel nieuw begin dus!

I hope you guys like it!

© Lifestyle Snapshot

One thought on “New Beginning

Reageer

